Wednesday, November 4, 2009

.........

kemana kah kau pergi??.. aku disini menanti-nanti..
harus kah kau dtg dan pergi...
setelah mengambil hati ini??... tetapi mengapa?.. harus kah ini berlaku?..
harus kah aku biar kan ia berlalu pergi..
aku tidak mahu kehilangan dirimu.. mmg aku tidak seperti yg lain..
aku memahami perasaan hati yg terpendam didalam hati kecil 2..
halangan terlalu byk utk kau hadapi.. aku mintak maaf.. bknnya aku mahukn ini terjadi..
halangan demi halangan.. alasan demi alasan.. cerita demi cerita..
nmpk nye seperti aku sengaje mahu ini terjadi kn?.. kau slh syg.. aku tersepit antara 2..
ape harus aku lakukan?.... hmmmm



hahhahahahahahahah amcm?... jiwang tk?... nk feelin2 jiwang aje.. hehehehehehe nmpk ful moon tatz feelin2 jiwang2.. juz luv do moon watchin.. my fav!!!

signin off
poohbear